Ofis Taşımacılığı

Ofis Taşımacılığı


İçerisindekiler

Ofis Taşımacılığı

Ofis taşımak her zaman zor ve külfetli bir iş olarak görünür, ancak doğru yöntemlerle yapıldığında oldukça zahmetsiz ve kolay bir işlemdir. Kervan Nakliyat olarak ofis taşımacılığı hizmetini nasıl gerçekleştirdiğimizi ve çözümlerimizi inceleyelim.

Ofis Taşımacılığı Nedir?

Ofis taşımacılığı belirli esaslara dayanır. Taşınma işlemine geçmeden önce, doğru bir planlama yapılması gerekir. Bu planlama aşamaları şöyledir;

  • Analiz
  • Ambalajlama ve Eşyaların Hazırlanması
  • Eşyaların Araca Taşınması
  • Eşyaların Araç ile İstenilen Konuma Götürülmesi
  • Eşyaların İstenilen Konumda Kurulumu

Ofis taşıma hizmetinin en önemli iki aşaması analiz ve eşyaların hazırlanmasıdır. Kervan Nakliyat olarak müşterilerimizin eşyalarına kendi eşyalarımız gibi özen gösterip taşınma esnasında yaşanılabilecek eşya kayıplarını, kırılmalarını ve zararlarını ortadan kaldırıyoruz. Müşterilerimizin ofislerindeki değerli belge ve klasörlerin hassasiyetle ve güvenle taşınmasını sağlıyoruz. Eşyalarınızı güvenli bir şekilde ambalajlayarak zarar görmelerini engelliyoruz. Ofis taşımacılığı hizmetinin aşamalarına detaylı bir şekilde bakalım;

Analiz

Ofis taşımacılığı sürecinin en önemli ve ilk adımı olan analiz aşamasında; Ofis içinde yapılacak analiz sonucu, gerekli olan koli miktarı hesaplanır. Bilgisayar gibi hassas sistemlerin sayısı belirlenir. Bu aletler taşınma sırasında en büyük özeni gerektiren parçalardır. Ofis mobilyalarının da hesaba katılmasının ardından kullanılacak araçlar belirlenir. Gerektiği takdirde ofis içerisindeki eşyalar alanında yetkin çalışanlarımız tarafından dikkatle demonte edilerek, daha rahat taşınabilecek hale getirilir ve bu şekilde eşyaların zarar görme ihtimali ortadan kalkmış olur. Ayrıca bina yapısı da bu noktada ayrı bir hesaplama gerektirir. Gerekirse, nakliyenin kolaylaştırılması için asansör sistemleri de kullanılabilir.

Ambalajlama ve Eşyaların Hazırlanması

Ambalajlama ve eşyaların hazırlanması aşaması güvenli ve kaliteli bir ofis taşımacılığı hizmetinin en çok dikkat edilmesi gereken aşamalarından birisidir. Eşyalarınız gruplandırılarak yüksek kalite ambalaj malzemeleri ile paketlenir. Bu paketlerin üzerine içerikleri ile ilgili tanımlayıcı notlar yazılır ve paketlerin taşınma esnasında daha düzenli taşınması sağlanır. Analiz aşamasında parçalanması gereken büyük eşyalar ustalarımız tarafından daha rahat bir şekilde taşınabilmeleri için uygun bir şekilde parçalara ayrılır ve bu parçalar zarar görmemeleri için ambalajlanır. Bütün eşyalarınız ambalajlanıp hazırlandıktan sonra eşyalarınız araçlarımıza taşınır ve dikkatle araç içi yerleşimi yapılarak, nakliye esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenlenir.

ofis taşımacılığı ambalajlama

ofis taşımacılığı ambalajlama

Eşyaların Araca Taşınması

Ambalajlanan ve hazırlanan eşyalarınız analiz aşamasında belirlenen şekilde araçlarımıza taşınır. Ofisinizde asansör mevcut ise asansör boyutuna göre eşyaların taşınma sırası organize edilir. Bu organizasyon eşyaların taşınacağı konuma yerleştirilme sırası ve önemine göre değişiklikler gösterir. Eğer ofisinizde asansör mevcut değilse eşyalarınız ekiplerimiz tarafından yine aynı sıra ile taşınır. Eşyalarınız araçlarımıza yerleştirilirken düzenli ve sağlam bir şekilde yerleştirilir. Araçlarımız hareket ederken eşyalarınızın zarar görmemesi için düzenli bir şekilde yerleştirilmeleri oldukça önemlidir.

Eşyaların Araç ile İstenilen Konuma Götürülmesi

Taşınacak ofisin toparlanmasının ardından yeni adrese geçilir. Burada da eşyalar kullanıma hazır olacak şekilde düzenlenir. Taşınma sırasında yerli yerine konulan masalar, sandalyeler ve oturma grupları ekstra düzenleme ihtiyacını ortadan kaldırır. Bilgisayar sistemleri kurulur. Ofis taşımacılığı hassas materyaller içerdiği için özen isteyen bir iştir. Yerleşim düzeninin doğru kurulması, ofisin tekrar kullanılmaya başlandığında karışıklık olmaması için önemlidir. Firmamız taşıma sırasında maddi ve manevi kayıplarınızı engelleyecek biçimde çalışır.

Kervan Ofis Taşımacılığı

Kervan Nakliyat her nakliye alanında gösterdiği başarıyı ofis taşımacılığında da göstererek ofis taşımacılığını çok daha kolay kılmıştır. Öncelikle ofis nakliyatı için ekspertiz eleman gelerek ofisi inceler. İnceleme bittikten sonra etüt çalışması yapılır. Eğer anlaşılırsa  şirketimizin diğer bölümlerinde olduğu gibi taşıma olayı kağıt üzerine dökülerek karşılıklı sözleşme yapılır. Taşıma günü ofis görevlileri elemanlarla değil direkt olarak  formen imiz ile muhataptır. Taşıma günü taşımanın daha seri ve daha rahat olması için ofis oda oda taşınır. Arşiv dolapları ve masaların de montesi daha seri olması için şarjlı ekipmanlar kullanılmaktadır.

Tüm ofis eşyaları Avrupa’dan ithal “pet–garft” kağıtlara sarılır. Dosya ve masa aksesuarları ise kolilere konulur. Koli üzerine oda sahibinin ismi yazılarak, kurulum aşamasında yaşanabilecek karışıklığın önüne geçilir.

Tüm bu güvenli hizmete rağmen firmamız tedbiri elden bırakmayarak taşınan ofisi sigortaya tabi tutar ve olası bir hasar durumunda taşınan ofis Kervan Nakliyat ile değil direkt  olarak sigorta firması ile muhataptır. Ayrıca sigorta poliçesi taşıma günü ofis görevlisine formen tarafından teslim edilir.

Ofis Taşımacılığı Sıkça Sorulan Sorular

Ofisimizin taşınması ne kadar sürer?

Taşınma işlemi ofis boyutuna ve içerisinde bulunan taşınması gereken eşyaların çeşitliliğine bağlı olarak değişiklik gösterir. Bizimle iletişime geçerek ofisiniz ile ilgili yapacağımız keşif sonucunda gerekli süre belirlenir.

Ofis taşımacılığı esnasında sigorta yapılır mı?

Taşınma işlemleri yapılırken sigorta için kanunen yasal bir zorunluluk yoktur. Siz talep ettiğiniz sürece sigorta yapılır. Ancak kurumsal müşterilerimize her ofis taşımacılık hizmeti için sigorta yapılmasını önermekteyiz. İş eşya ve gereçlerinizin güvenliği bizim için önemlidir.

Ofis taşımacılığı fiyatları nasıl belirlenir?

Ofis taşımacılığı hizmetimizin fiyatlarını ofisinizin boyutlarına, içerisinde bulunan eşya sayısına ve ürünlerin götürüleceği yeni konuma göre belirleriz. Ofisinizin içerisinde bulunan eşya sayısının yanı sıra asansöre ihtiyaç varsa bu durum fiyatlandırmaya yansır. Asansörlü nakliyat ile ilgili daha fazla bilgi için lütfen ziyaret ediniz: https://kervannakliyat.com.tr/asansorlu-nakliyat/

Başa Dön
Yukarı Çık