Kervan Nakliyat diğer nakliye hizmetlerinde olduğu gibi banka taşımacılığında da kusursuz ve güvenli olarak müşterilerine hizmet sunmayı ilke edinmiştir. Kervan Nakliyat banka taşımacılığı hizmeti verirken güvenliği ön planda tutarak kurum taşımacılığındaki tecrübesini de kullanarak hiçbir detayı atlamadan profesyonel bir hizmet sunar.
Banka taşımacılığı, nakliye hizmetleri arasında ayrı bir uzmanlık alanı gerektiren hizmetlerden biridir. Banka şubelerinin taşınması sırasında güvenlik en temel problemlerden biridir. Müşteri bilgilerinin yer aldığı donanımlar ve evraklar taşınma işlemi sırasında eksiksiz bir biçimde korunmalıdır. Bankaların görünen kadar görünmeyen taşınacak eşyaları da vardır. Banka taşımacılığı temel olarak ofis taşımacılığı ve kurum taşımacılığı hizmetlerimizin karışımıdır.
Bilgisayar sistemleri ve bu sistemlerin çalışmasını sağlayan donanımların nakliyesi ve kurulumu önemlidir. Son derece hassas olan bu malzemeler, taşınma sırasında zarar görmeden yeni şubeye kurulmalıdır. Elektronik aletler, kasalar, bankolar, masalar, müşteri oturma grupları ve ATM’lerin taşınması da nakliyenin diğer parçalarıdır. Banka taşımacılığı malzeme yükü ve müşteri bilgilerini içeren dosyaların nakliyesini kapsadığı için özen gerektirir.
banka taşımacılığı
Banka Taşımacılığı belirli esaslara dayanır. Taşınma işlemine geçmeden önce, doğru bir planlama yapılması gerekir. Bu planlama aşamalarından dikkat edilmesi gerekenler şöyledir;
Şube taşıma işlemine başlamadan önce bir değerlendirme yapılır. Yapılan fizibilitenin ardından bir program belirlenir. Taşınma sırasında eşyaların zarar görmesini engellemek için ambalajlama yapılır. Araca yerleşme sırasında da maksimum güvenlik sağlanacak şekilde dizilim gerçekleştirilir. Diğer şubeye geçildiğinde ise uzman bir ekip elektronik tesisatın kurulmasıyla ilgilenir. Bir diğer ekip ise yerleşim düzenini sağlar. Kervan Nakliyat banka taşımacılığı konusunda gerekli özeni göstererek hizmet verir.
Kervan nakliyat banka nakliyesi için; öncelikle bir expert personel gelerek bankadaki eşyaları incelemektedir. Daha sonra uzman bir ekip ile gelerek etüt çalışması yapılır. Etüt çalışması beğenilirse anlaşma sağlanır ve sözleşme yapılarak taşıma kağıt üzerine dökülür. Taşıma günü banka görevlileri elemanlara değil direkt olarak Kervan Nakliyatın formen’i ile muhataptır. Bilgisayar ve buna benzer cihazlar Avrupa dan ithal pet graft kağıtlara sarılıp kolilere konur.
banka ve atm taşıma
Banka içerisindeki üst üzey güvenlik gerektiren eşyalar üst düzey güvenlik önlemleri alınarak taşıma işlemi için hazırlanır. Güvenlik konusunda dikkat edilmesi gereken eşyalardan olan çelik kasa ve bankamatikler ise liftli araçlar vasıtası ile taşınır. Kervan Nakliyat her zaman gelecekteki olumlu yada olumsuz olayları düşünerek geniş kapsamlı sigorta yapmaktadır. Sigorta poliçesi taşıma günü banka görevlisine formen tarafından verilir. Olası bir hasar durumunda ise banka Kervan Nakliyat ile değil direkt olarak sigorta acentesi ile muhataptır. Kervan Nakliyat kamu kurum ve kuruluşlar haricinde banka ve ATM nakliyesinde eğitimli personeli ile banka dosyaları taşımasında ve arşivlemesinde gerekli tedbirleri alarak çalışmalarını sürdürmektedir.
Banka nakliyesi işleminde, banka boyutuna ve içerisinde bulunan taşınması gereken eşyaların çeşitliliğine ve alınması gereken güvenlik önlemlerine bağlı olarak değişiklik gösterir. Bizimle iletişime geçerek bankanız ile ilgili yapacağımız keşif sonucunda gerekli süre belirlenir.
Banka Taşınma işlemleri yapılırken sigorta için kanunen yasal bir zorunluluk yoktur. Siz talep ettiğiniz sürece sigorta yapılır. Ancak kurumsal müşterilerimize her banka taşımacılık hizmeti için sigorta yapılmasını önermekteyiz. İş eşya ve gereçlerinizin güvenliği bizim için önemlidir.
Banka taşımacılığı hizmetimizin fiyatlarını ofisinizin boyutlarına, içerisinde bulunan eşya sayısına ve ürünlerin götürüleceği yeni konuma göre belirleriz. Banka içerisinde bulunan eşya sayısının yanı sıra asansöre veya farklı bir taşıma hizmetine ihtiyaç varsa bu durum fiyatlandırmaya yansır.